Ärtsoppa är jättegott!!!!!

I dag bestämde jag mig för att skita i att gå ut och i stället konsumera upp den summa pengar som var tänkt att spenderas på alkohol på Hemmakväll med allt vad den platsen innebär. 
Sitter just nu och känner mig tjock och nervös inför morgondagens prövning. Allt hänger på det där jävla telefonsamtalet, HAHA "ingen press"... Dör.
I morgon skall det också (efter ca tre timmars jobb) supas och dansas till basgång vid Röda Stens slätter, lär bli ca asawesome. Mindre asawesome att jag har tagit pengar fråm mitt sparkonto TVÅ GÅNGER inom loppet av en vecka för att kunna gå ut, god framförhållning.
*Hatet gentemot min tillvaro (och i andra hand då, inställning) *increasing**

Nu ska jag gå igenom "vanliga arbetsintervju-frågor" och sedan (inte) sova. Puss.

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0