dubstep bastards

Är så jävla trött, obegripligt att jag inte däckat på tangentbordet än. Men eftersom jag ändå inte kan sova på dagarna så kan jag ge lite info om gårdagen, då jag firade min födelse i efterskott med mina bästa. Kvällen började på min balkong där jag bjöd på ostbricka, chips och annat gott. Så drack vi såklart, jag rosa bubbel som jag fick i present av min sötnosar. Halva flaskan sprutades dock ut när korken öppnade sig av sig själv?? Vilket kanske inte var helt fel vid närmare eftertanke.. Vid åtta drog vi i alla fall ner till babbel och käkade tapas, vilket var mycket gott och mysigt. Blev bjuden på födelsedagsshot av Luis som senare även tog upp stämman och sjöng för mig, fint fint. Efter middagen drog de andra till popohoj, medan jag och klara drog till Röda sten och dansade till dubstep!





Bra och pepp kväll!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0