http://open.spotify.com/track/4Te2hoP0zcmNnPf9uNI89E

Lyssnar på så sjukt nostalgisk musik hela tiden. Typ sådant som man lyssnade på när man precis börjat ettan och trodde att livet skulle börja fastän det inte gjorde det utan det började när man slutade. När man tog studenten, då började ens liv. Fy FAN vilken otroligt underbar känsla, känslan att kunna styra över sitt liv. Fattar inte hur vissa människor nöjer sig, antagligen är de för bekväma eller fega av sig. Skulle aldrig i hela mitt liv kunna vara kvar här, oavsett konsekvenser av flytt.

Tänker väldigt mycket på hur jag var innan. Tänker på Liza, första gången vi var på Underjorden och tyckte att vi var ascoola. Shit, gud i himlen vad längesedan det var. Tänker på mina gamla "romanser" lol och på Träggårn. Tänker på Bäckäng och på att jag inte alls kommer sakna något därifrån över huvud taget.










/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0