*ilandsproblem*

Jag hatar facebook, det gör ju aldrig som man vill?!??!?!?!? När man ligger ensam hemma och kollar på film (= misär) och för en gång skull inte kollar vad som händer med alla andra så skriver alla statusuppdateringar om att de ska dra ut fastän jag trodde att alla skulle stanna hemma pga bakis.......... ?! Jag hade ju vart på om jag visste. Och eftersom jag är ofrivilligt inne på chatten via min mobil HELA TIDEN så skriver plöstligt hela världen till mig och jag blir le bitch som iggar totalt. MEN annars, när man väl är inne, ja då händer inte ett skit. Då sitter man bara där och hoppas.





Nu ska jag jobba 7 1/2 timma och på måndag ska jag se Norwegian wood på Röda Kvarn. Skriver det nu för jag lär nog inte skriva det sen, vsg för info.

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0