intervju med mig själv!!


BRUKAR DU KOMMA I TID:

Hahaha.. Nej. Alltså i stort sett aldrig, är alltid minst 5 minuter försenad och skäms nästan alltid lika mycket varje gång.
Efter Klara är jag tidsoptimisten nr 1, då hon till skillnad från mig brukar komma 1,5 timme sent, medan jag max en kvart. Och ja, jag har försökt bättra mig men misslyckats så många gånger att jag numera  satsar på att komma på bra ursäkter istället.

HAR DU BRA KONDITION:
Alltså, helt ok! Bra grundkondition, tro det eller ej!! Dock gör min ohälsosamma livsstil inte mig till någon elitidrottare direkt eheh.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

I söndags ca 04.00 på efterfest.

HUR KÄNNER DU DIG NU:

Mycket nöjd och tillfreds med livet!! Obs seriös. Detta helt pga av min kommande ändring av bostadsort, samt det faktum att jag kommer flytta med världens bästa vänner till finaste lägenheten.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:

Svart.

KAN DU LAGA MAT:
Alltså... Tyvärr. Varvar mellan ungefär 4 rätter som jag enligt mig kan laga mycket bra, och dessa är (bortsett från pasta/pesto): Pasta Cabonara, Kräftstjärtspasta, Thaiwook och Tomatsoppa. Ingen kokbok där direkt, med andra ord.. Tycker det är extremt tråkigt att laga mat, men desto roligare att äta så att säga :))

VAD PLUGGAR DU:
NEJ! Och planerar inte att göra det förrän om ca 2 år då jag hoppas att jag vet vad jag vill, har levt livet och är bosatt i Sthlm.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nej. Antingen så har jag en skev självuppfattning som gör att jag tror att jag är mycket snyggare i verkligheten än vad jag egentligen är, eller så blir jag mycket dålig på kort (förutom möjligtvis i Photo booth).

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
I torsdags.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej. Dock stör svaret mig, eftersom d jag i stort sett aldrig gråter och ogillar starkt att bli känslosam på det viset. Särskilt när jag inte är ensam och inte egentligen har någon bra anledning.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja! Kollade på Norwegain wood på röda kvarn med Klara och Hanna, vilket var fint. Sedan åkte jag hem, drack te, åt rostade mackor med ost och kollade på Gossip Girl. Något som på senare tid min egen kvällsritual och favoritstund på dagen :))

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Kaffe.

ÄR DU NYTTIG:

Nej, lever ungefär så ohälsosamt som man kan göra utan att vara knarkare :) Äter så nästan bara onyttig mat, tränar aldrig, går ut minst 2 ggr veckan, då jag dricker och röker alldeles för mycket.


HAR DU NÅGONSIN HAFT ETT JOBB:

Japp, city brämhult i 2 år, men bara i 2 veckor till!!!!! Därefter som telefonförsäljare på Winners world wide i Barcelona.

ÄR DU BLYG:

Nä, väldigt sällan. Och då beror det mest för att jag är för trött/ointresserad av att prata. Så nej, inte särskilt blyg.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
06.00, efter sammanlagt 2 sömn pga drömde att jag blev rånad och knivhotad. Kunde inte somna om efter det.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
75 cl vin. Dock tror jag aldrig att jag är full i detta tillstånd, utan känner alltid ett ihärdigt behov av att dricka mer.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Nej. Eller ja, har spytt 1 gång pga av alkohol i hela mitt liv och det var på Sibbes 90-talsfest för 2,5 år sedan. Och då spydde jag för några år framåt om man säger så....

JAG SOVER:
Djupt och har lätt för att somna, dock aldrig på dagen. Har dock en förmåga att alltid somna när jag kollar film/tv tillsammans med andra, något som däremot aldrig händer när jag kollar ensam. Värt.

VAD SA DU SENAST?
"Kanske kommer ner om jag ångrar mig, hörs sen! Puss". Till Hanna i telefon, efter att ha blivit erbjuden myskväll hemma hos henne, men avböjt pga för lat och missbrukare av GG.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?

Självklart! Fem dagar på P&L och en dag på Emmaboda. Hade dock sjukt gärna velat gå på Wow för fjärde året i rad, men icke.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Har ganska lätt att prata om de flesta mina vänner om hur jag mår. Men när jag är riktigt arg/ledsen så blir det de jag umgås med mest med som jag klagar ut för, dvs Hanna och Klara. Och snart även Daniel, since we all gonna be roomies så att säga!!

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Gossip girl<3 Nä, skoja! Eller överdrev, åtminsone.... Skulle behöva sova och mysa med någon. Jaja, vet att jag är needy.

HAR DU SNYGGA SKOR:
Nja. Har många helt ok-fina och prisvärda åtminstone! Inte så intresserad av hur mina fötter ser ut faktiskt. Hade t ex aldrig orkat slösa bort en utekväll på att inte kunna dansa loss pga av obekväma/för höga skor.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:

"Ja, jag är redan uppe. Börjar sju och har inte sovit på hela natten så orkar inte prata".

HAR DU KÖRKORT:
Nej, och kommer förmodligen aldrig heller ta något då jag är usel på bilkörning + att det är det tråkigaste jag vet. Tog 16 lektioner i våras och gav upp när min körlärare sa att jag knappt kommit en tredjedel på vägen.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Att eventuellt ta en roadtrip till Köpenhamn för att fixa danskt personnummer. Och att gå ut på lördag, antar jag.


SÅ! Slut på självutlämnande "intervju" av och med mig själv, Agnes Hedin, the one and only :)) Listan är snodd från niotillfem, hanapee osvosv (som om någon skulle bry sig).


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0