Kände att det var dags..

Har så mycket att följa upp just nu. Tänker inte berätta vad *blink*.

Annars har jag hört att det har blivit legitimt att lägga upp underklädesbilder på sig själv ÄVEN FAST man inte heter Kissie. Coolt. Hoppas att det får fortgå utan att någon töntig kille kallar oss slampor. 

Jaaaaaahaaaaaaaa, hur är livet? Jovars, min tillvaro just nu känns som en fet jävla pause. Men troligtvis kommer det ta slut för eller senare och det menar jag inte på ett jag-kommer-ta-livet-av-mig-vis utan att de faktiskt har ringt upp mig från First Prize och frågat om jag kan ställa upp på en TELEFUCKINFONINTERVJU!!!!!!!!!!!!!!!!! Ett litet steg närmare Barca och det härliga livet om en saijjer.

Tycker så förskräckligt synd om en massa människor, tattigt att skriva ut om det på en blogg visst, men det är sant. Blir upprörd över deras olyckor och livets orättvisor... SHIT det där lät astöntigt men alltså, jag är helt seriös. All min kärlek till er som står mig närmast! Speciellt till en viss person och till lilla mammy. 
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0