lördag

Igår hade jag, Daniel och Hanna tacokväll hemma hos mig. Tänkte ta det lugnt och inte gå ut tredje dagen i rad, men så blev det inte riktigt. Såklart. Jag och Daniel bestämde oss för att ta en liten sväng förbi popohoj. eftersom det trots allt var sista gången. Hanna var inte lika sugen, särskilt inte när hon vid halv tolv fick mindre allergiattack efter att ha käkat en jordnötsruta(!). Så när hon blev hämtad av sin far åkt vi med och entrade popohoj, nyktra. Och det var en ny upplevelse! Dock ledde den ena ölen till den andra, och sedan var det kört. Kvällen slutade med att vi hamnade på efterfest hela natten. Kul kväll, men jävlar vad jag är trött på att vara bakfull nu.



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0