that's because you drive me

Jobbar bara någon gång i veckan för tillfället, och det är visserligen skönt och att föredra snarare än att jobba. Men det gör mig samtidigt så sjuukt rastlös hela tiden. Vilket får mig att tänka på saker och personer som jag inte borde tänka på och som jag inte tänker på annars. Att jag dessutom är sällskapsjuk och obviously beroende av närhet gör ju inte saken bättre. Känner mig för tillfället bara tillfredsställd när jag går ut, dricker för mycket vin och röker för många cigaretter. Alternativt när jag äter! Haha åh, vilken misär. Kommer väl därför förmodligen vakna upp som en kedjerökande, fet alkis någon dag :) Tur att jag har Hanna som sovit här nästan varje dag och andra fina vänner som underhåller mig åtminstone.



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0