and we'll drink ourselves awake

Igår drog vi ut i Borås, för första gången på typ en månad?? Aja, började kvällen med att käka och dricka vin hos hanna med Liza och Matilda. Och Daniel, som kom förbi i 2 min. Jag hade egentligen hoppats på att dra någon form av "krogrunda", men så blev det inte och vi drog som förväntat till Popohoj. Men det var nice! Mycket kul folk och mysig (obs. mysig, inte pepp) musik. Vet inte riktigt vad jag höll på med hela kvällen, dansade i stort sett ingenting t ex, men hade jävligt kul. Kvällen slutade med någon form av "efterfest" med whiskey och något opassande (ehehe) men roligt sällskap..




Och nu ska jag försöka ta mig ur bakfyllan och börja fixa i ordning mig för kvällens äventyr! Önskar innerligt att jag befann mig på Way out West just nu, men i brist på biljett får jag nöja mig med "Way out Rave - Outdoor party". Och med nästan 1000 attendade misstänker jag att det kommer bli jävligt fett det med. Hoppas på massa dans, dubstep och billig smuggelöl.

/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

bjuder han bort min fars whiskey?!

2011-08-12 @ 17:06:06
Postat av: HANNA

hahahaha kommentaren <3

2011-08-13 @ 16:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0