livin' la vida loca

Ok, nu ska jag göra en uppdatering om mitt liv: JAG SKA FLYTTA TILL BARCELONA!!!! Fick igår reda på att jag är anställd som telefonförsäljare på det svenska företaget First Prize, vilket är ungefär precis som Transcom fast i Barcelona. Dör av lycka, särskilt eftersom Hanna idag fick reda på att hon också fått jobbet! Så nu väntar bara Klara på besked. Men hur som helst så kommer jag och Hanna först åka på säljarutbildning i en månad i köpenhamn 19 September, för att sedan flytta till Barca några dagar efter det. Alltså, mår så jävla bra just nu. JAG SKA FLYTTA HÄRIFRÅN!! Snart dessutom, och till vad som verkar vara världens bästa stad. Puss!

/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis sötnos!!:D fan vad roligt!

2011-08-12 @ 17:05:32
URL: http://jamesinblack.blogg.se/
Postat av: aggy

ih tack:D:D så himla pepp!

2011-08-12 @ 17:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0