the sky was pink

Utomhusfesten var hur nice som helst, trots att det spelades mer hiphop än dubstep. Drack 20-kronors öl, dansade jävel, beskådade finaste utsikten, hånglade med en fransman (och med Daniel, hahah) och var allmänt lycklig hela natten. Kändes som man var med i en tv-serie a la skins, och fan vad jag älskar när den känslan infinner sig. Var ett fint gäng som drog dit med, även om folk försvann allt eftersom. Som vanligt var det jag, Daniel och Klara som stannade längst och drog därifrån vid halv fyra för att hinna köpa falafel innan fem-bussen gick. Ända minuset på kvällen var väl att jag och Daniel ramlade (?) och föll ihop i en hög på vägen hem, vilket gjorde att det gick hål på mina nya jeans :) Kan i stort sett inte gå idag, men ska snart försöka ta mig till hanna för thaimat, film och myz.



Tog inga bilder igår, men här är en från en annan natt i göttebarjj. Älskar den här bilden<3 Klockan är typ 10 på morgonen påväg hem från någon efterfest och vi är fortfarande fulla, vilket ni kan se på mig t ex :) Några minuter efter denna bilden togs blev förövrigt Daniel nästan påkörd, eftersom han dansade/sprang rakt ut i rusningstrafiken skrikandes "I'm fucking Carrie Bradshaw!!". Alltså.... <3

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0