she killed it with kisses and from it she fled, with every bubble she sank with a drink and washed it away down the kitchen sink

Eftersom Klara tycks bloggvägra av okänd anledning, så får väl jag återigen ställa upp för er kära blog readers :)) Idag har jag: kollat på the office, fikat, kollat på film (där huvudkaraktären var ett djur??) hos lydén, fixat inför Barca och.. Träffat le x. Kändes bra. Nästan för bra. Men inte lika bra som det kändes att skriva under och posta anställningskontraktet! Nu är det fan min tur.


*Me in space*

Skoja. Leker bara lite med ett nytt redigeringsprogram systra mi tipsat om, samtidigt som jag lyssnar på runs. Trots att jag fortfarande är irriterad på att Klara rapeat (rapat? whatever) min spotify och subscribat ALLA hennes spellistor, så får jag medge att denna passar min sinnestämning perfekt.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0