lördag

Igår var vi ute, såklart. Började bra med chpis och vin på balkongen med the fantastic four, dvs jag, Daniel, Hanna och Klara :))






Sedanv drog vi till vimmel och därefter vidare till popohoj, där det för en gångs skull var mycket folk! Var full och hade skitkul, dock lyckades jag även skicka iväg några depserata sms men det håller jag på att förtränga nu :)


Efter krogen stängt drog vi på efterfest hos Jesper vilket också var hur nice som helst. Drack onödigt mycket vin och va aspepp hela natten. Men sedan hände det något väldigt... Sjukt?! Haha, men vad tänker jag inte skriva här eftersom jag är en relativt godhjärtad människa trots allt.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0