I’m having fun don’t put me down, I’ll never let you sweep me off my feet

Idag har varit en väldigt social och trevlig dag. Käkat sushi med Emma på Eest, där vi satt i ca två timmar och åt tills vi var spyfärdiga (vilket var ungefär efter att vi fått i oss ca 20 bitar var). Hängt med Daniel och Hanna i solen på Sanwalls. Blivit stannad av en den nyblivna körkortsägaren (!) Lisa, och åkt med henne, Matilda och Ida och köpt glass. Käkat middag med min far första gången på flera veckor, trots att han bor 5 min bort. Samt kollat GG med Klara. Känns bra att passa på att hänga så mycket möjligt med folk innan vi åker. Och prata av sig! Blev en hel del välbehövligt diskuterande kring diverse killar idag. Och alltså... Det manliga könet i all ära, men singellivet i allmänhet, och den senasta veckan i synnerhet, har påvisat motsatsen. Har x antal gånger tänkt: "Lilla gubben...", "Offer", "Svin" osv osv i samband med boyz den senaste tiden. Bara i helgen har jag råkat ut för:

1. En kille som varit otrogen med mig mot sin flickvän, för andra gången. In public dessutom (och ja, vi hånglade bara).
2. Fått reda på att en viss person skrytit om att han legat med mig, trots att vi aldrig ens har kysst varandra(?!?!?!).
3. Fått höra den töntigaste och mest misslyckade raggningsrepliken någonsin. ("Jo jag har ju haft koll på dig på fb sedan vi blev vänner, och vill bara att du ska veta att om jag vågat, så hade jag gillat alla dina taggade bilder. Heheh..")
+ Den sjukaste wtf-grejen ever (hahaha) som jag inte kan skriva här

Alltså. Jag älskar killar. Lite för mycket, dessvärre. För sånt här får mig fan att önska att jag var lesbisk.



http://maleobjects.tumblr.com/

/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygggggg osv

2011-08-24 @ 23:01:52
URL: http://jamesinblack.blogg.se/
Postat av: aggy

taack, du är!!

2011-08-24 @ 23:10:00
Postat av: Mia

MEN JAAAAAA! ang det där med singellivet och dess för (?) och nackdelar. Jävla svin som inte kan hålla sig undan andra brudar i ett förhållande. Det bevisar ju iofs bara att du är så jävla attraktiv att de kan tänka sig att vara otrogna.

btw första gången jag kommenterar den här bloggen. Glömmer alltid att gå in på'n iom att det inte är tumbllrrrr.

2011-08-25 @ 13:34:37
Postat av: agnes

haha, eller hur!! dock tror jag snarare att otroheten beror på att killar generellt sett (inte alla såklart) tycks vara bekräftelsesökande svin :) och där har vi en fördel med singellivet, man behöver inte bli känslomässigt involverad i någon av dessa och där med riskera att bli sårad osvvv

2011-08-25 @ 15:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0