rosévin och nostalgi

Ok, ska aldrig mer misärblogga på fyllan :) Gårdagskvällen var med andra ord inte helt ullitmat. Slutade med en liten a trip down memory lane och det var kanske inte helt genomtänkt. MEN jag får skylla mig själv eftersom det var helt självförvållat och jag visste att det skulle bli såhär. Hela kvällen var inte dålig dock. Innan popohoj var vi hos Camilla och det var mycket trevligt. Såhär såg det ut:









Fin kväll, fram tills vi drog ut alltså. Uppenbarligen har jag en släng av manodepressivitet, för när jag vaknade imorse var jag snarare pepp än depp? Framförallt pga vaknade en mycket trevlig överraskning: Ett sms från Amanda på jobbet som erbjöd sig ta min tid imorgonbitti, vilket innebär att jag kan gå på Ida och Matildas kräftskiva ikväll! Trodde jag skulle behöva dra hem vid elva, men icke! Hoppas på en betydligt bättre kväll idag än igår, och med tanke på gårdagen ska väl inte det vara en omöjlighet.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0