you'd better watch out cause I like you, good things make me vanish and go

Klockan är snart halv tre och Klara har precis gått hem. Ikväll har vi + Hanna skrivit CV och sökt massa jobb i Barcelona. Dör om vi inte kommer iväg, särskilt med tanke på att detta inte bara är det jag vill mest av allt, utan att jag offrat en del för detta (läs: vägrat bli emotionellt involverad, fast jag redan är det) samt sagt till hela världen att vi ska flytta. Aja, slut på s.k "summer romance" nu i alla fall och det var väl kanske lika bra det.

Såg förövrigt Harry Potter igår med Hanna, vilket var fint förutom att jag fick dödsångest (obs seriös) under den ljusa scenen när Harry precis blivit "dödad" av Voldemort. (Förväntar mig att ni läst boken, så tänker inte be om ursäkt för att ev. ha spoilat något nu). Har haft en väldigt distansierad inställning till döden förut, trots min övertygelse om att ingenting alls händer när man dör. Men i mitt nuvarande, uppenbarligen instabila, tillstånd räcker det tydligen med en jävla Harry Potter-film för att framkalla hjärtklappning och andningssvårigheter. Hanna trodde nästan jag höll på att få en panikångestattack?? Haha alltså, orkar inte. Just nu känner jag bara för dans, dekadens och glömska, då detta som bekant är det bästa jag vet.

JJ – Let Go

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0