bara en liten parantes

Läste precis igenom några gamla inlägg och upptäckte att jag har en obehaglig tendens att beskriva allt som "fint", "fin", "finast" etc. Att jag gillar att romantisera kring allt och alla är visserligen ingen nyhet (och ingenting som jag heller vill sluta med då det håller skenet uppe, så att säga). Men, borde kanske chilla lite med ordvalen om jag inte vill definiera mig själv med småbrudarna i Niotillfems kommentarsfält... No need to worry dock, tänker väl inte bli svår och depressiv här i bloggy för det! (Eftersom mitt sanna sinnestillstånd då blir för påtagligt... Skoja.)

På tal det: Hatar pretentiösa människor med behov att skriva ut sina Intellektuella och Kulturella kunskaper på fb HELA TIDEN. Kan ni dö, snälla ? Eller skaffa en blogg eller twitter, så att det åtminstone blir ett aktivt val att utsättas för era trakasserier. *Döljer er på fb*

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0