disorder

Jaha, måndagskväll och här sitter man nu och hatar livet. Närå. Men trots att det varit en rätt bra dag med både pepp planerande inför både midsommar och framtiden, känner jag mig deppig utan anledning. Orkar inte med dessa jävla humörsvängningar?? Känner mig helt värdelös ena minuten för att sedan höja mig själv till skyarna i nästa. Just nu (och allt oftare) gäller sinnestämning 1 och därför ska jag nu sätta på Requiem for a dream för att få lite perspektiv. Knarkar åtminstone inte (än....) och det är ju en bra utgångspunkt :))

U1aF8V on Make A Gif, Animated Gifs


/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst var den bra??

2011-06-21 @ 18:26:45
URL: http://jamesinblack.blogg.se/
Postat av: d

ffffffffin

2011-06-21 @ 20:19:32
URL: http://traumat.blogg.se/
Postat av: aggy

jaa svinbra, men insåg att jag sett den förut för typ tre år sen:)



tack daniii!

2011-06-21 @ 21:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0