Ett "skämtinlägg"

I dag sa en kund till mig att jag borde klippa min lugg, "Så att man kan se dina vackra ögon!". Kan inte annat än att hålla med, *gör det i kväll*.

När jag vaknar upp (på dagarna) efter vad som alltid känns som en alldeles för kort tids sömn brukar min överläpp svullna, fråga mig inte varför. Det är då jag är som allra snyggast, om jag har smink på mig då vill säga, "bara så ni vet". 

Ett ord som beskriver mitt liv alldeles i denna sekund: *"Bloggtorkaah"....*

Min syster fick precis världens största dampanfall, shit. Tur att vi inte bor i ett vapenromantiserande USA, HEH.
Älskar att ha Spotify Premium men VARFÖR HAR INTE BON IVERS NYA KOMMIT UPP ÄN?????????? Åh.

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0