FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!

I fredags var det efter tre år av slit, skratt och tårar - klyshigt, men ack så sant - dags för student!


Dagen började med champagnefrukost hemma hos lisa, där jag drack en halv flaska på en halvtimme och blev lyckligt salongsberusad.


Vid åtta var det dags för samling i klassrummet där vi åt tilltugg och lyssnade på fina ord från lärarna.



Därefter gick vi till aulan för finaste avslutningen och jag började storlipa?? Och jag som aldrig gråter offentligt...


Sedan sprang vi ut, två gånger, och dog av glädje med betygen i högsta hugg.


Fick ungefär nackspärr av alla blommor samt råkade trycka upp en rosstjälk i ögat, såklart :)


Efter att ha kramat alla släktingar och lyckats få av oss alla blommor (förutom lucas) entrade vi flaket!!





Hanna, strax innan hon ramlade i takt till Ramlar!! Så fantastiskt roligt och ironiskt. Bästa på flaket<3




Så jävla roligt. Vill fan åka flak JÄMT.


Efter en fin studentmottagning möttes alla upp hemma hos Lisa. Trevligt, förutom att jag letade efter min studentmössa i ca en timma för att sedan inse att jag glömt den hemma. Alltså, ibland undrar jag hur jag tänker. (Eller inte tänker, snarare..) Som tur var kom min kära farfar och lämnade den innan vi begav oss till Grand, där världens längsta kö väntade. Till slut (och tyvärr) kom vi dock in.


I ett desperat försök att bli pepp genom att dansa till den fascinerade usla musiken.



Ja, Grand sög. Inte nog med att musiken var värdelös, kön milslång och att jag bara ville kräkas på alla människor man vanligtvis slipper stöta på som var där, så blev jag och hanna även sexuellt trakaserade av en bartender :) Denna vidriga jävel sa att vi fick gå före i kön om vi gav honom vårt nummer eller en avsugning (?!?!?!). Värsta jag varit med om. Ångrar att jag inte tog tillfället i akt och slänga min drink i ansiktet på honom (då detta även är något jag alltid velat göra). Dock sa vi naturligtvis till honom samt personal på Grand. No offense, men i sådana lägen vill jag bara bli lesbisk och döda alla män. Fett opepp kväll med några små ljusglimtar, som slutade med att jag och klara satt och käkade kycklingrulle på någon innergård medan regnet öste ned utanför. Otroligt deppigt avslut på en i övrigt fantastiskt lyckad och underbar dag.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0