Grab somebody sexy, tell them HEY!?!

*Färgar håret, fastän jag typ inte vill ha svart hår längre :C*

I morgon åker jag till Alanya, kommer troligen inte blogga därifrån. Pepp på att dricka blueberry daiquiri, sex on the beach och miami sunset. Pepp på att lyssna sönder den här låten och att bränna sönder min näsa. Pepp på att inte jobba på typ tre veckor. Pepp på att fylla 19 år, så att jag med all rätt faktiskt kan säga att jag är så pass "gammal" (bara därför.....). Kommer hem den 12 juli! HA DET GÖTT, DET KOMMER JAG I ALLA FALL HA!!!! PUSS!!!! 6uSd9L on Make A Gif, Animated Gifs

/K

Kommentarer
Postat av: daniel

WHAT!!! fattade inte att du åkte NU????? ha det bäst iaf gonna miss yah<3<33

2011-06-28 @ 03:08:47
Postat av: liza

kommer sakna dig min gullesnutt, fan vi ses typ inte på en månad jag kommer att döDÖdööö!!!

2011-06-28 @ 11:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0