hatkärlek

Igår kom min syster hem från liseberg med 2 kg toblerone. Tredje gången en stjärnvinst stannar på någon i vår familj (så himla ofta??) och det är lika underbart och ångestfyllt varje gång. Detta pga av att jag med min värdelösa karaktär aldrig kan ha någonting gott så som godis hemma då jag äter upp allt på ca en gång. Så fort jag är hemma pågår numera en konstant kamp i mitt huvud huruvida jag ska ta en chockladbit till eller inte. Kan ju säga att detet alltid vinner :)) Tippar på att denna groteska mängd choklad kommer vara slut innan torsdag - senast - och att jag då förmodligen inte längre kommer platsa i Klaras kategori "fab vänner och bekanta".... FML


/A

Kommentarer
Postat av: daniel

hahahahaha relaterar

2011-06-14 @ 17:38:47
URL: http://traumat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0