Jag är bäst på att:

1. komma försent
2. aldrig planera
3. slösa pengar
4. sova överdrivet länge

VILKET RESULTERAR I ATT JAG:

1. inte blir särskillt populär bland folk, kända som okända
2. fuckar upp saker som skola, jobb, aktiviteter
3. ständigt är pank trots att jag jobbar nästan varje helg
4. aldrig har någon energi, aldrig kan fokusera till 100 %, aldrig kan koncentrera mig..

...vilket i sin tur leder till att jag aldrig blir speciellt bra på att komma i tid, lägga upp planer, spara pengar

".................................................................."

När jag utan resultat försöker glömma bort hur pass dålig jag faktiskt är händer det att jag lyssnar bl a på det här.
/K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0