Hör du ljudet av juli där utanför?

Eftersom jag äntligen har unnat mig Spotify Premium (förlåt om detta upplevs som skryt men jag känner mig, som en skattebetalande arbetare, berättigad att skryta om att jag faktiskt äntligen kan unna mig sådana här saker, då jag annars alltid är pank och inte kan unna mig någonting över huvud taget) så har mitt fantastiska listskapande ökat med ca 300%. Mina senaste alster: The moment before the momentShould Have Taken Acid With You och Tröttnade precis på all jävla hipstermusik, varsågoda.

****Kunskapskanalen - Genusvetenskap <3****

Vill inte vara den som är den (pessimisten) men i morgon går vi mot mörkare tider.
Puss

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0