Love, it will not betray you, dismay or enslave you, it will set you free

Vackert...
Dessvärre är det inte sant. 

Igår var trevligt. Tänker inte ens nämna några saker som gick åt skogen, haha, då hade jag verkligen en bra kväll!

Har någon konstig förbannelse över mig tror jag; alla saker som jag verkligen gillar har alltid en tendens att gå sönder/falla ihop/avslutas så fort jag börjar hoppas på att det ska fortsätta ett tag till. Som favoritskorna, roliga kvällar med potentiella efterfester, godispåsar som legat ett tag, kläder, pengar, smink, resor och ligg (heh).
Jaja, jag ska väl inte klaga egentligen. Tycker bara det är lite konstigt, varje gång liksom. I alla fall vad gäller skorna.

Dagen efter, *looking like a guy (and loves it)*

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0