Makes me contemplate

Det blev precis som jag förutspådde, det skulle ta ungefär en vecka innan jag på riktigt fattade att jag faktiskt tagit studenten... Nu sitter jag här och lipar medan jag kollar igenom alla mina gamla bilder på FB.
Nu fattar jag att jag aldrig mer efter denna sommaren (förhoppningsvis) kommer att bo hemma, ha alla mina vänner runt omkring mig, familj som severar automatiskt sällskap så fort man kommer hem likväl som mat och rena kläder.
Vet inte om jag vill ha det så rikigt, samtigt som jag vet att det jag verkligen vill göra just nu är att fly Borås.
Fly Bäckäng, fly mitt jobb, fly Vimmel/Wisers/Viva/Brännan, fly världens minsta stadskärna med typ två butiker som är ok men inget mer, fly mitt proppfyllda hem. 

Jag vill fly men samtidigt ta så mycket med mig.
Where Does The Good Go
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0