nämen, en tomte!!

Det här är ju helt fantastiskt. De har alltså hittat en liten tomte i som springer runt sidleds och skrämmer folk i Argentina med sin bara uppenbarelse. Folk är livrädda och vågar inte gå ut på gatorna. Själv förstår jag inte riktigt varför, något sånt här har jag väntat på att få se sedan jag vid 11-års ålder läste min första Harry Potter-bok och längtade efter ett brev från Hogwarts. Huruvida det är en riktig tomte kanske kan ifrågasättas, men jag är övertygad - något som min kära mor ifrågasatte med att säga: "Äh, det är väl bara en dvärg som bor i skogen och gillar att ha tomteluva". Jaha, men då är det väl för fan en tomte. Bäst<3



Update: Gött att jag är ca 5 år efter med denna upptäckt. Lika fascinerande ändå och värt att uppmärksammas!!

/A

Kommentarer
Postat av: DANIEL

SYND ATT DU ÄR CA 3 ÅR EFTER MED DETTA!!! L

för övrigt är detta ashemskt :((((

2011-06-16 @ 12:49:08
URL: http://traumat.blogg.se/
Postat av: aggy

MEN FÖRLÅT KANSKE INTE ÄR INNE PÅ AFTONBLADET HELA TIDEN!!! och tycker mest det är kul men känner mig ond nu:((

2011-06-16 @ 12:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0