Ses om en vecka bloggy!!

Packar inför Peace and love, lyssnar på M.I.A och är SÅ JÄVLA PEPP!! Först morgonbitti drar vi dessvärre (av okänd anledning??) och då väntar en 6 timmar lång tågresa med hela fyra byten. Men vad gör det, när jag ska ta med mig fett mycket naturgodis och dricka massa öl hela vägen upp :D:D Dock jag någor orolig för hur jag ska orka transportera min packning, eftersom jag blev trött bara av att bära min nyinköpta stol från busshållsplatsen igår. Imorgon ska jag bära (+stolen): tält, hink, sovsäck, ett flak öl, en box, kläder och den vanliga packningen. Men det får gå!! För sedan är det dags för fem dagar av konserter, dans, alkohol, kedjerökning och allmänt gött häng som väntar!! Kan inte bli helt annat än awesome. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0