sicko

Men KUL att jag vaknade upp idag med världens jävla halsont. VARFÖR?  Värsta timingen ever och fml så jävla hårt. Kan man inte bara få vara problemfri och lycklig någon gång?? Sitter just nu och smuttar på vitlöksvatten (trots min lindriga allerigi) på linns uppmaning. Ska snart cykla iväg till apoteket och köpa upp ca hela sortimentet med anti-förkyldningspreparat. Måste. Bli. Frisk.

Update: Kronans droghandel försöker tydligen leva upp upp till sitt namn, de tar nämligen bara cash. Något som jag fick reda på efter att ha fått stå i kö i en kvart (det var två pers före mig) och äntligen kommit fram till kassan där jag får vänta ytterligare tio minuter för att deras datorsystem inte funkar. DÅ meddelar tanten att jag inte kan betala med kort just nu p.g.a detta fel (trots att jag under hela tiden haft framme kortet). Hon meddelar dessutom att det inte finns någon "närmaste bankomat". Återinför monopol på apotek igen tack, för det här sög.

/A

Kommentarer
Postat av: L.

älskar att du lyssnar på mig <3

2011-06-03 @ 11:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0