dyrön

I fredags flydde vi Borås och drog till mitt sommarställe på Dyrön över helgen. Dyrön är, för er som inte vet, ungefär världens minsta ö belägen i Bohuslän. Eftersom bussförbindelserna suger tog det 3,5 h att komma dit, trots att det bara tar 1 med bil, vilket gjorde att vi var rätt trötta när vi kom fram. På fredagskvällen lagade vi pizza och kollade därför på film hela kvällen eftersom vädret inte heller var särskilt bra. Först såg vi fina Candy och sedan två Beck på rad, eftersom Hanna laddat ner Alla Beck-filmer som finns inför resan :)


På lördagen var vädret till en början bra, så hela förmiddagen hängde vi på gräsmattan.




När det blev för kallt för att ligga still tog jag och Matilda en powerwalk medan Hanna och Lisa satte på Beck. Här Öga för öga, tredje Beck-filmen under resans gång :))


Sedan började vi dricka vin och grilla.


Självutlösare (Y). Blev asgod mat såklart.

Spelade lite kort och Hanna blev sur för att jag gjorde så att vårt lag förlorade.

Sprang ut och rökte lite då och då mellan omgångarna.


Sedan började vi dansa till massa gamla nittiotalshits och fortsatte med det hela kvällen. Sjukt roligt!


Idag drog vi hem rätt tidigt eftersom det ändå regnade. Men mycket fin helg vädret till trots, och framförallt väldigt skönt att komma bort ett tag.

/A


Kommentarer
Postat av: hanna

hahha alltså, jag ser ju så jävla sur och koncentrerad på bilden när vi spelar kort! vilket jag också var

2011-06-19 @ 22:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0