livin' the dream


I dag har jag:
  • Vaknat (obviously)
  • Köpt nya hörlurar. Och det var väl på tiden, då jag de senaste två månader lyssnat på musik med endast en "fungerade", söndersprängd hörlur. Börjar misstänka att jag pga av detta utvecklat en mild grad av tinnitus. Värt.
  • Druckit "smoothie" på Viskan.
  • Köpt två st tvåmannatält, som jag, Mimmi och Linn ska dela på P&L. Inte de bästa (tvärtom), men de billigaste och därmed utan regnskydd. Får helt enkelt hoppas att det inte regnar, eftersom vi då kommer drunka i sömnen :)
  • Jobbat, och fått en nära döden-upplevelse. Jag höll på att fylla på salladsbaren när det hände. Var inne i kylen och skulle lyfta ner en stor konservburk med oliver från översta hyllan när jag slinter, och den sylvassa, 2 kg tunga plåtburken faller ca 2 cm från mitt huvud. Dagens trauma.
  • Ätit thaimat och choklad. Något som f. ö är det bästa med mitt jobb, är att jag kan tröstäta när jag kommer hem, utan dåligt samvete :D:D  Detta pga av att jag nästan uteslutande rör på mig när jag jobbar och på så vis kan inbilla mig att jag då bränner kalorier som jag sedan kan kompensera på kvällen! (Yes, jag kommer bli tjock).
  • Och nu ska jag kolla på Mad men och äta ännu mer!!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0