midsommar

...firade vi hemma hos Liza!



Drog dit en stund efter att jag slutat jobbet och började hjälpa till med maten, färskpoptatis med fläskfilé och fetaostsallad (då det tydligen bara var jag som gillade sill?). Väldigt gott oavsett, trots att jag lyckades tappa ut allt kött på golvet + göra så att det brändes. Liza tipsade om matlagningskurs, vilket jag nu överväger :)



Vädret var ju, föga förvånande, inte särkilt bra och då spelade det ingen roll att vi var i en lägenhet. Dessutom har Liza en bästa balkongen!




Hanna langade jordgubbstårtan, blev mycket imponerad av att hon (läs: hennes far) bakat sockerkaksbottnen själv?



Sedan kom det massa folk, däribland Tilda var hemma från New York!




Sedan började vi dansa såklart.




Lyckad kväll, som dessvärre slutade rätt dramatiskt. Trist avslut på en annars mycket bra och fin kväll!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0