Music when the lights go out

I onsdags var det tydligen lillördag även i Borås och då tog vi naturligtvis tillfället i akt att dra ut en sväng på stan.


Vi var på Wiser's, drack öl och träffade på lärare. Drog till vimmel i ca tio min, köpte korv och drog tillbaka igen.


Sedan blev allt suddigt och vi hamnade på efterfest.



Där vi drack folköl, diskuterade musik och peppade pop-o-hoj tills cigaretterna tog slut och det började ljusna.



Något som ledde till att jag, i brist på diverse smärtstillande medel, fått genomlida dagen med extrem huvudvärk. Vilket i och för sig även kan bero på att jag skippade middagen igår i all stress, vilket var helt ovärt då jag ätit den middagen x3 idag istället p.g.a denna bakfylla. Trots det blev åtminstone kvällen mysig med tacos och balkonghäng med fina flickor.


/A



Kommentarer
Postat av: Anonym

Najs, mitt gamla hem! ;)

2011-06-03 @ 17:20:07
URL: http://klarsson.tumblr.com
Postat av: agnes

jaa vi förstod detta! :)

2011-06-04 @ 00:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0