saturday night

Kvällen började hemma hos Mimmi i hennes fina, nya lägenhet (eller ja, hennes mors lägenhet).



Vi hängde dock mest ute på balkongen.




Hanna i sitt nyfärgade mörka hår, så fint!!

'
Sedan drog vi till ett tomt divine och drack öl.


Men snart kom festen igång (efter att jag och Hanna önskat ramlar) och fina Annelie kom förbi, nyhemkommen från London!



Trots att musiken inte var så pepp som man kanske önskat, dansade vi ändå och man får väl ändå säga att det blev en ganska lyckad premiärkväll för Borås enda popklubb! Bortsett från att jag ballade ur på en påträngade kille som försökte dansa med mig och Klara när "there's a light that never goes out" spelades. Blev asförbannad och kallade honom utvecklingsstörd!? Alltså.... Sedan drog vi i alla fall och efterfestade, men jag satt mest och hade ångest inför mitt jobbpass några timmar senare.


/A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0