vad är väl en bal på grand? FUCKING JÄVLA AWESOME!


Photoshoot i trägården innan jag blev upphämtad av min baldejt Sebastian för att bege oss förfesten!


Sedan blev vi och de resterande fem paren där upphämtade och anlände till Grand i en pimpad husbil!


Och så gick vi "röda mattan" fram. Trodde jag såg avslappnad ut tills Sebastian viskade att jag skakade.


Här är min frisyr som Hanna på b2 fixade, mycket nöjd!


Angelina och Fredrik klev ur husbilen precis före oss, så himla fina.


När vi gått klart var det dags för fotografering i parken!


CHICKFACTOR!!!!



Hanna & Klara var så otroligt vackra och matchade i gräddvitt/champange/whatever.


Efter att ha blivit fotograferade ca 2000 ggr och fått ont i käkarna av alla leenden, gick vi in på Grand och minglade.


Sedan åt vi middag, skålade och lyssnade på tal. Lisa höll balens fullaste och charmigaste (SP08J ÄLSKAR DIG OCKSÅ LISA!!!).


Efter en fin middag tog vi oss an baren och köpte diverse alkoholhaltiga drycker.


Det dröjde dock inte länge innan vi entrade dansgolvet!


Det blev snabbt passionerat....



Helt fantastisk kväll. Alla var så otroligt fina och allt var helt perfekt. Vi dansade konstant i tre timmar, ballade ur totalt i balklänningarna, sjöng och hade så sjukt roligt. Sebastian agerade dessutom gentleman hela kvällen (förutom i slutet när jag gav honom tillåtelse att bli aspackad, haha) och var bästa baldejten. Bättre bal hade vi inte kunnat få!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0