VILLE BARA SÄGA ATTEEEEH...

Ibland händer det att jag (som den självupptagna människa jag är) går igenom alla mina taggade bilder på fb och inser.
I dag sminkade jag mig för första gången på hundra år till jobbet, i slutet av passet (00.00) kunde jag räkna till minst 20 olika kommentarer kring mitt hår/smink/kroppsform. Alltså...
Alla vi, i vårt gäng (och många andra som vi känner också såklart) är egentligen så himla lyckade. Blir förundrad över hur snygga, smarta och medvetna folk kan vara i Borås, jag menar, vad kan man egenligen förvänta sig av en stad som denna? Har ju vuxit upp här ändå, folk som oss är ovanligt i det stora hela. Gillar mina vänner och bekanta väldigt mycket, ni sticker ut ur mängden och är allmänt fab.

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0