alltså<3

Häromdagen diskuterade jag och hanna det något deprimerande ämnet "snygga killar i borås", och som vanligt kom vi fram till att utbudet av dessa inte är särskilt stort. Dvs av killar som varken är upptagna, förbjuden frukt, goda vänner, gamla ragg eller helt dumma i huvudet. Med andra ord: snygga/intressanta killar i borås som vi inte känner alt. endast är ytligt bekanta med. Jag konstaterade att det finns ca 5 stycken (som vi vet om existerar, förhoppningsvis finns det fler), varav en egentligen inte platsar då han inte helt uppnår kriteriet "inte dum i huvudet". Hanna blev sur och menade att jag var pessimistisk (läs: realistisk).

Nu fick jag precis ett mail av hanna med rubriken "Potentiella killar i borås (vet dock inte om de bor kvar)". Mailet innehöll några länkar till ett par fb-profiler. Dog.<3

/a

Kommentarer
Postat av: hanna

haha vad gör man inte för sina pessimist(singel)girls (som bara blir färre och färre) på lördag kör vi räkor, vitt vin och utgång!! "girls night out on the town" skoja

2011-05-25 @ 18:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0