now I know what love is all about




Trots att jag inte varit i skolan sedan i onsdags har jag inte ägnat mig åt någonting annat än studier. Kan det bli mer deprimerande? Det enda jag vill göra just nu är att dricka öl och röka i solen med fina friendz. Och lyssna på den här låten på repeat. Bilderna är btw ifrån hannas födelsedagsfirande för någon månad sedan, som förövrigt var en mycket bra kväll. Började med vin och asgod mat hemma hos hanna, och sedan drog jag och klara till gbg. Drog som vanligt till jazzhuset, drack massa öl (varav en jag tappade på toan=glassplitter överallt), dansade jävel, blev bjudna på shots av hästpojken, blev fulla, drog på nice efterfest, däckade och åkte hem dagen därpå. Ge mig en sådan kväll nu (eller åtminstone i helgen), tack.

/a

Kommentarer
Postat av: hanna

jag är på!! hihi

2011-05-23 @ 19:40:04
Postat av: agnes

gött!! räknar med dig i helgen då baby;);)

2011-05-23 @ 22:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0