Fredagen

började hemma hos mig med vin på balkongen och fina friends.
Som vanligt började vi diskutera politik efter några glas, vilket i och för sig var ovanligt passande med tanke på omvalet! Glöm inte att springa iväg och rösta förresten.
Vid halv tio tiden satte vi oss på 100-bussen mot gbg. Vid det här laget började vi bli fulla (speciellt jag) och daniel och hanna började att hångla, som alltid på fyllan??
Vi hamnade på jazzhuset och drack öl! Eller ja, de andra drack öl rättare sagt... Jag spillde ut min och drack vatten resten av kvällen :)
Och så där kan väl ungefär kvällen sammanfattas. Dansade sönder mina nya klackar, höll på att kvävas i rökrummet och trodde att daniel var död och försvunnen ca hela kvällen. Men annars var det inga större incidenter, fredagen den trettonde till trots. Hann med halv tre bussen med hanna, däckade och vaknade upp klockan fyra vid bussgaragen på tullen? Tog av mig klackarna och gick hem i strumpbyxor, sov i tre timmar för att gå upp och jobba, som den sanna proletär jag är.
/a

Kommentarer
Postat av: hanna

haha jag och daniel!<3



älskar att du (ni) bloggar!

2011-05-15 @ 14:07:18
URL: http://tiinydancer.blogg.se/
Postat av: DANIEL

JAAAA!!! BRA INITIATIV MED BLOGGY

2011-05-15 @ 18:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0