har köpt en onepiece!!

SKOJA. Men min 10-åriga syster signe har, för ett par veckor sedan. Och den har jag spenderat dagen i. Med andra ord har jag inte lämnat detta rum, utan suttit och skrivit psykologi hela jävla dagen. Säga vad man vill om onepiece, men fan vad skönt det är! Fett ovärt med tanke på priset dock, för snyggt är det verkligen inte (folk som går runt med det på stan t ex, wtf?) Jaja. Ikväll ska jag ha filmkväll med klara och malin, ska bli myzigt. Första s.k vita helgen sedan jag fick mental breakdown över mitt PA och drog till dyrön, dvs ca tre månader sedan. Gillar inte vita helger alls egentligen, då de få veckorna att kännas helt meningslösa. Peppar redan nästa helg liksom (och vad händer ens då?).



Synd att man inte kan se med uppdragen dragkedja btw, annars hade jag gått runt såhär ca varje dag.

PS. Fail om världen går under ikväll och jag spenderat min sista dag på denna jord i en jävla onepiece.

/a


Kommentarer
Postat av: hanna

HHAHAHAHAHAHAHAHA JAG DÖR!

2011-05-21 @ 22:11:00
URL: http://tiinydancer.blogg.se/
Postat av: daniel

FRÅN OCH MED CA ONSDAG ÄR DET OAVBRUTEN FEST TILL TYP DAGEN EFTER STUDENTEN!!! SÅATTE

2011-05-22 @ 00:39:06
URL: http://traumat.blogg.se/
Postat av: aggy

PEPP!!!!!!!!

2011-05-22 @ 12:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0