hey, I put some new shoes on and suddenly everything's right

Jag som de senaste åren nästan uteslutande traskat runt i converse och dr. martens, har på senaste tiden blivit värsta carrie i SATC?? De senaste månaderna har jag i princip köpt lika många skor som jag gjort under hela gymnsietiden och bara de senaste två veckorna har jag köpt fyra par (!). Och det måste ju naturigtvis redovisas här på bloggy, trots att detta EJ är en s.k "modeblogg".... I alla fall! De sandalliknande skorna med remmar köpte jag mest för att de var sjukt sköna. De lite lägre klackarna var de jag dansade sönder på jazzhuset, men har nu varit på lagning och kommer troligtvis bli mina studentskor (dock ej på flaket). Ballerinaskorna är mina balskor. Och de monsterhöga kilklackarna som jag blir ca 1,85 i kommer förmodligen bli min död.

Z2FkeH on Make A Gif, Animated Gifs


/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0