I lol'd

I brist på relevanta och analytiska meningar angående Sveriges integrationspolitik skriver jag ett blogginlägg! YAY!
För att min så kallade kompanjon Agnes Hedin inte skall ses som den enda förvaltaren över denna blogg måste jag väl, snarare.
Ja ja, any how, i dag har jag
SKOJA!
Tänker inte skriva ett lamt skitinlägg om vad jag har gjort. Det är enligt min mening helt jävla ointressant, speciellt med tanke på att jag inte har gjort något särskillt intressant i dag, som är värt att blogga om osv (yeah bitches, känn er träffade). I stället tänkte jag länka lite bra låtar, lägga upp en egobild på mig själv samt njuuuuta av livet som future blog master of fashion of indie of the world.
Fleet Foxes – Blue Spotted Tail
Triple Best Of Les Intemporelles De La Chanson Française 1950-1970
Gold Panda – I Suppose I Should Say 'thanks' Or Some Shit
Way Out West – We Love Machine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0