Pop-O-Hoj

ÄNTLIGEN ser det ut som trägår'n ska få en efterträdare! Och det var fan på tiden. Efter otaliga kvällar i borås av total misär - trots att jag tar varje tillfälle jag kan att fly till gbg - kunde jag inte vara mer pepp! Kanske slipper man nu gå hem med övertygelsen om att man hade haft roligare om man stannat hemma och stirrat in i väggen efter "en kväll på stan". Missförstå mig inte, det kan vara trevligt på t ex wiser's eller vimmel. Trevligt. Aldrig någonsin riktigt jävla askul, tyvärr. Och det är ju så det ska vara när man går ut, eller hur? Trevligt kan man ju ha framför tv:n. Så här med lägger jag allt mitt hopp för roliga utekvällar med dans och dekandens i sommar på pop-o-hoj!

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0