woop woop

Idag har jag varit mycket effektiv: har tränat, varit i skolan, valt flaketlåt, hängt på sandwalls, planerat balfrisyren samt fixat kuvertväska (och fickplunta, höhö) till balen. Nu är allt klart och jag är redo att inta röda mattan!! Ett annat glädjeämne är att betygen idag sattes, vilket vi firade med folköl och parkhäng all night long. Eller ja, tills det blev kallt och började regna, då jag begav mig hemåt. På vägen köpte jag med mig naturgodis och tänkte kompensera detta inkommande kaloriintag genom att gå hem. I regnet - vilket inte var så genomtänkt då det leder till att jag: 1. blir blöt, samt missar bussen vilket gör att jag måste fortsätta trots att jag inte vill. 2. Börjar tröstäta på naturgodiset på vägen och tappar påsen i farten = blött naturgodis överallt. Och jag plockar upp det.








/A


Kommentarer
Postat av: hanna

smickrande bild på mig och linus..

2011-05-31 @ 23:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0