Tja bloggy!

Tänkte langa en obligatorisk bara-för-att-uppdatering. Skoldagen var dryg som vanligt, och gav som alltid mer prestationsångest än motivation. Blev precis påmind att jag ska hålla tal i imorgon, och ett ytterligare på fredag. Har jag börjat än? Nej. Ska jag jobba både idag och imorgon? Ja. Kommer jag hinna skriva några jävla tal? Tveksamt. Vilket alltså innebär att jag har två alternativ.

1. Jag håller mig borta från lektionerna. Fördel: Jag slipper skiten för stunden och kan skjuta upp det en vecka. Nackdel: Jag får mer frånvaro och riskerat indraget studiebidrag (då jag tydligen ligger i "riskzonen"??).
2. Jag går dit och improviserar. Fördel: Jag får det gjort! Nackdel: Förnedring och ev. sänkta betyg.

Jahaja. Det är väl nu som det gamla hederliga uttrycket "pest eller kolera" sitter på sin plats. Med andra ord - FML :)



Det enda positiva med dagen var att jag tydligen fick mvg på mitt PA (wtf?).

/a

Kommentarer
Postat av: Anonym

congratz!

2011-05-18 @ 16:10:13
Postat av: Liza

att du är fruktansvärt söt är också ganska positivt

2011-05-18 @ 17:46:12
URL: http://lizaannaalexandra.tumblr.com/
Postat av: Jenny

Åhå grattis! Jag hoppas på samma sak, annars jävlar så som jag kämpat ;)

2011-05-18 @ 18:43:22
URL: http://jennystoa.blogg.se/
Postat av: aggy

tack!! blev sjukt förvånad med tanke på att jag gjorde allt på en månad.... och du är också sjukt söt liza<3

2011-05-18 @ 20:39:22
Postat av: Anonym

Spana in vår nya blogg biatches! http://yellowpages.webblogg.se/

2011-05-19 @ 01:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0