Camilla blev två decennier

I lördags firade vi Camilla som hade 20-årsfest i sin och Viktors lägenhet. Trots att jag inte var på topp efter gårdagens bravader åkte jag dit ändå (bangar väl aldrig en fest liksom!!). Och tur det, för efter några glas rosé mådde jag fint igen och det blev en sjukt trevlig kväll. Särskilt hos Camilla där vi skrattade åt Saades imponerande usla låt, rökte inomhus och lyssnade på betydligt bättre musik än vad som tycks falla övriga europa i smaken.
Sorry lisa, men emma bar upp den cirkulerande rosa/vita kepsen bäst<3
Enda bilden på mig och jag ser utvecklingsstörd ut, såklart :)

Vid halv tolv-tiden begav några av oss hem till Joy och Natalie, där det även där var fest och folk. Trots att det var rätt nice, drog vi in till stan efter ett tag och satte oss på wiser's (där det för en gång skull var drag?!) sista halvtimmen innan det stängde. Tackade dock nej till efterfest och drog istället hem med mysigt sällskap. Somnade föga förvånande på ca 2 sek.
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0