There is these little pills I've been taking...

Min lillasyster har spelat samma jävla Celine Dion-låt om och om igen nu i ca tre timmar...

Och jag hatar alla dessa jävla badklädersreklaminslag på TV just nu.
Bah okej, jag sänkte blicken från TV:n för att borsta bort lite chipssmulor från min någorlunda (ibland) helt ok mage samt rätta till min tröja som fastnat i skrevorna för EN SEKUND, kan jag få slippa se ännu mer bekräftelse på att det är dags att ta tag i dessa NÄR JAG VÄL HÖJER BLICKEN IGEN, ELLER?!?!?

Återupptäcker Cocteau Twins.
Ska nog bege mig mot oändligheten aka varvet runt ramnasjön senare, har om möjligt ännu mer ångest nu.

/k

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cocteau Twins!!! <3<3

2011-05-17 @ 22:42:57
URL: http://wesweatblood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0