Det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder

Nu spelar Verionica Maggio på Liseberg och jag är inte där. Först var tanken att jag och hanna skulle dra dit, men eftersom hanna planerade att ta igen vårterminens inlämningar ikväll kunde jag inte göra annat än uppmuntra henne. Sedan funderade jag på att hänga med ingela, felix och co, men då jag låg i morgonrock och halvsov fram till klockan sex hann bilen gå så att säga. Tyvärr. För jag kan inte annat än att hålla med resten av världen - hennes senaste är riktigt, riktigt bra. Vet inte hur många statusuppdateringar på fb jag läst om Maggio på senaste tiden, och det är såklart lite tröttsamt. Men hajpen är definitivt välförtjänt och hennes senaste skiva har spelats om och om igen i mina söndersprängda hörlurar de senaste veckorna. Trist bara att inte folk upptäcker musik förrän den blivit erkänd av allmänheten, då det finns mycket som är minst lika bra som maggio och dessutom inom samma genre.

Absolut finast på skivan. Och här för er som lyssnat upp era timmar på spotify:



/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0