2 steg från paradise

JAG ÄR HÄRMED FRI FRÅN STUDIER! Nu har jag avverkat min sista skoluppgift ever på bäckäng, ett tal i svenska som gick rätt kasst. Men jag kunde verkligen inte bry mig mindre, för jag känner mig så jävla lättad, glad och pepp! Dock insåg jag precis att jag ska jobba 7 gånger på 11 dagar. Oj. Men det gör ingenting, för cash is king trots allt (varför kan ni läsa här). Dessutom jobbar jag så himla mycket hellre ihjäl mig att plugga, åtminstone just nu och minst ett år framöver. Två veckor och två dagar kvar, och sen är det över. Dör lite av lycka (och framtidsångest) varje gång jag tänker på det.


*Drömmer mig bort och tänker på framtiden*


Skoja.

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0