Lördagen

...spenderades med vin, middag och fina flickor hemma hos hanna.


Här är vi. Lägg förövrigt märke till min nya "coola" spindelring. Ser det som lite kognetiv beteendeterapi eftersom jag är livrädd för spindlar :)) *briljerar med mina psykologikunskper*





Emma var fin i sitt lockiga, framtida balhår. Bal om 9 dagar btw, dör.



Fan vad snygga vänner jag har.


När vinet var uppdrucket drog vi till vimmel och minglade :) Skoja (inte). Var dock inte så social där överhuvudtaget, då jag efter ca tio min träffade en gammal vän (heh) som var på besök i sin hemstad. Kände mig därav skyldig att vara med honom hela kvällen lixx. Bra kväll hur som helst!! Nu ska jag till min far och äta ryggbiff, gött.


/a


Kommentarer
Postat av: daniel

dör pga snygghet

2011-05-29 @ 18:43:31
URL: http://traumat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0